Geplaatst: 17-01-2005 12:21
Bij deze auto gaat motorcontrolelampje branden, auto ff OBD uitgelezen en blijkt dat de eerste lambdasensor verkeerd signaal geeft, signaal blijft staan op ong 0.005 v. Lambda sensor vervangen, auto gereset, maar na een tijdje gaat hij weer branden. Net weer een nieuwe ingedaan, auto gereset signaal eerst goed mooi pendelen, en dan in 1 keer vliegt de sensor terug naar 0.005v en co loopt weer hoog op. Weet iemand misschien wat dit kan zijn... P.s. koelvloeistof temp is ook goed. Alvast bedankt!