Computer

5 reacties

Merk
Suzuki
Model
Samurai
Type
Onderwerp
Motorcode
1300 cc
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-08-2007 10:44

[86537]Ik heb hier een samurai 1300 benzine staan van bwj 1991 met een monopoint injectie , gestuurd door een ecu van het merk MITSUBISHI . Deze ecu is kapot (geen aansturing van de bobijn meer ) . Dit is reeds de tweede keer op 5 jaar tijd . Na enige opzoeking blijkt dit een gekend probleem te zijn met de ecu van Mitsubishi . ( vorige keer was ook de aansturing van de ontsteking weg ) . Ik heb al wel enkele adressen die deze ecu kunnen herstellen, maar deze mensen vragen me nogal een hoge prijs voor de reparatie , die volgens hun maar een uurtje in beslag neemt . Het gaat hier over een hobby voertuig van mezelf , en ik had graag de reparatiekosten een beetje laag gehouden . Kan er mij misschien iemand vertellen wat er aan de ecu moet gebeuren , of wat het probleem juist is ???

Alvast bedankt ,
Eric