Geplaatst: 16-08-2007 10:44
[86537]Ik heb hier een samurai 1300 benzine staan van bwj 1991 met een monopoint injectie , gestuurd door een ecu van het merk MITSUBISHI . Deze ecu is kapot (geen aansturing van de bobijn meer ) . Dit is reeds de tweede keer op 5 jaar tijd . Na enige opzoeking blijkt dit een gekend probleem te zijn met de ecu van Mitsubishi . ( vorige keer was ook de aansturing van de ontsteking weg ) . Ik heb al wel enkele adressen die deze ecu kunnen herstellen, maar deze mensen vragen me nogal een hoge prijs voor de reparatie , die volgens hun maar een uurtje in beslag neemt . Het gaat hier over een hobby voertuig van mezelf , en ik had graag de reparatiekosten een beetje laag gehouden . Kan er mij misschien iemand vertellen wat er aan de ecu moet gebeuren , of wat het probleem juist is ???
Alvast bedankt ,
Eric