3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 18-01-2005 20:05
[24489] Heeft hier iemand de koppeling van een 806 al eens vervangen? Demontage via de neus? Welke problemen kom je zoal tegen?
Grtzz T.O