Geplaatst: 14-05-2004 17:09
[13177] hallo
heb een golf van 92 , een benzine model
gekocht die niet loopt
brandstof pomp krijgt geen stroom en de injectoren ook niet
ik dacht dat de comp. kapot was en heb er een andere ingezet maar geen succes
alle zekeringen zijn heel
wie weet waar ik moet zoeken want heb zelf geen idee..
bvd edwin