Geplaatst: 08-01-2006 16:31
Het probleem is dat de motor niet start als hij buiten staat in de kou dus 5graden en kouder! Heeft de auto een maal een keer gelopen dan geen problemen. De storingen uitgelezen maar er zat niets in. De temperatuursensor eens los getrokken en dan koud geprobeerd maar dat had helemaal geen resultaat! Als de motor aanslaat dan loopt hij ook meteen 100% en trekt meteen ook goed! De wagen heeft net grote beurt gehad bij de dealer en de distributieriem hebben ze daar ook vervangen? ooh ja het is een 1.6 16v van 2001 met net 100000km.
Wat zou ik eerst proberen nokkenassensor misschien? Spanning op de computer en massa? Startonderbreker, elektrisch gedeelte van het contact misschien? Het is moeilijk zoeken als hij helemaal geen storingen opslaat!