Geplaatst: 19-08-2007 22:03
[86774]Het is onmogelijk met de afstandbediening te openen. dus ook niet starten , omdat de transponder niet is vrijgegeven, met de 4 cijfercode is hij wel aan de praat te krijgen. Als je dan toch aan het rijden zijt , komt dat oranje wafelke te voorschijn al pinken. Als je hem dan afzet , kun je zelf uw code niet meer intikken. onmogelijk. Heb bij een daeler geweest laten uitlezen , zag dat de inpuls van de afstandbediening niet reageerde op de meetwaardeblok.De afstandbediening werkt wel , heb getest met het digitaal fototoestel . Als ik dan de code niet kan invoeren , de batterij ontkoppelen gedurende 5 minuten. en kan terug ontgrendelen en normaal starten ; heb de bedrading aan de binneneenheid gechekt , zonder resultaat.... ....iemand raad ???? Groetjes en hopend op resultaat of oplossing ..... marc