Geplaatst: 20-01-2005 13:39
[24580] Al eerder een bericht over geplaatst maar wie weet hier nog meer van...? Het schijnt dat de ontluchtingsklep van de brandstoftank (bij diesels) niet goed werkt, waardoor de tank gaat lekken als hij helemaal vol wordt gegooid.... Misschien iemand van een Peugeot-dealer die dit weet?
Bedankt