Geplaatst: 01-10-2006 10:38
[64993] halo,ik zit hier met een golf 1800 gti bj 1989 met k jetronic die bij gasgeven steeds begingt te stotteren en niet op toeren komt.ik heb benzinedruk nagekenen en die geeft 7 bar wat mij veel te hoog lijkt ,weet iemand de juiste bezinedruk voor een gti en zou dit de oorzaak kunnen zijn van dat slecht draaien?thanks