schokken en stoten

13 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
1800 gti
Eerste inschrijving
januari 1989
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-10-2006 10:38

[64993] halo,ik zit hier met een golf 1800 gti bj 1989 met k jetronic die bij gasgeven steeds begingt te stotteren en niet op toeren komt.ik heb benzinedruk nagekenen en die geeft 7 bar wat mij veel te hoog lijkt ,weet iemand de juiste bezinedruk voor een gti en zou dit de oorzaak kunnen zijn van dat slecht draaien?thanks