Geplaatst: 02-10-2006 13:26
[65058] VW Golf I 1.8 Cabrio
Volgende klacht , soms dan wil de Golf 1 niet meer aanslaan , Brandstofpomp kreeg geen stroom en relais is vervangen, klacht lijkt te verdwijnen als je maar doorstart of tegen de zekering kast rommelt, nu weet ik dat die niet waterdicht zijn maar alles ziet er nog goed uit. Op het moment dat je erachter wilt gaan meten dan doet ie het weer. Heeft iemand zoiets wel eens meegemaakt? Na mijn weten wordt de pomp niet door hoofdrelais aangestuurt
Alvast bedankt