Geplaatst: 20-01-2005 22:50
[24613] Deze sprinter 312 D heeft gemiddeld 1 keer per week een kapotte gloeilamp in de linker koplamp zitten . Eerst dacht ik even aan overspanning, maar er zijn de laatste twee jaar geen andere lampen kapot geweest, enkel die linker koplamp al een keer of 10 de laatste 6 maand. Er zit geen water of vocht in de koplamp en da laadspanning is 13,6 volt . Wie denkt er even met me mee ??