Geplaatst: 20-08-2007 18:17
[86837]Hallo,
Ik ben in het bezit van een VW Lupo uit '99.
Nu maakt deze bij het stationair draaien een vreemd rammelend geluid uit de richting van de versnellingbak. Bij achteruit rijden is dit geluid ook duidelijk hoorbaar en het begint nu langzaam ook hoorbaar te worden in de eerste versnelling.
Nu zat ik zelf richting het druklager te denken want wanneer de koppeling ingetrapt word is het geluid verdwenen.
Wie is er bekend met tranmissie 'problemen' bij dit type wagen? En denk ik de juiste kant op met het druklager of moet ik het in de bak zelf zoeken??
bvb voor de reacties.
Groeten,