Geplaatst: 14-01-2004 10:39
Hoi,
auto is binnengekomen met kapotte distributieriem.
nieuwe riem gemonteerd en cilinderkoprevisie gehad.
De auto wil nu niet meer aanslaan. Nogmaals de timing van de distributie gecontroleerd met fiat afstelgereedschap en naar onze mening staat alles goed. Er wordt benzine ingespoten en er is een vonk. Het lijkt bij het starten net of worden de kleppen verkeerd bediend.
Wie o wie heeft er tips?
groeten michiel