7 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 13-01-2006 7:35
Bij het openen van de auto springt de achterruit los en onder het rijden gebeurt dit ook wel eens de vegrendeling van de ruit werkt wel goed