Geplaatst: 20-08-2007 20:55
[86852]Hallo ik heb een peugeot 306 Cabrio staan van 1999 met 85.000km ik heb de elec.kap werkend gezien maar nu heeft de auto met een lege accu gestaan en reageerd de kap nergens meer op ken iemand mij misschien vertellen of ik iets fout doe :auto mag nie lopen maar moet op contact staan als ik goed ingelicht ben??
Vervolgens kap losgooien voor en iets omhoog drukken en dan de knop op het middenconsule inhouden??
Maar er gebeurt helemaal niets hoor ook niks klikken op lopen(motertje of zo) iemand een tip help help help ik hoor t graag van jullie......
Groeten Werner Valks
ps. heb de 2 zekeringen in de auto gecontroleerd allebei heel 1tje van 15a en 1tje van 30 a of zitten er nog ergens meer een paar verstopt van dit systeem??????