probleem met mazoutpomp

3 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
TD
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-10-2006 18:23

[65069] Heb een astra 1700 TD van 99.

heb de motor uitgelezen en mazoutpomp regeleenheid was defect.

Heb een okkaziepomp gemonteerd. Zelfde resultaat. start niet

Heb al een tweede pomp gemonteeerd . Zelfde probleem.

Heb mazout toevoer tot aan de pomp maar niet verder.

Ik heb mij laten vertelllen dat het ligt aan de sleutel codering, dat die verbonden

is met de pomp. en dat je het contact op de pomp moet loskappen en gewoon een ander

zonder codering monteren. klopt dit???