Geplaatst: 02-10-2006 18:23
[65069] Heb een astra 1700 TD van 99.
heb de motor uitgelezen en mazoutpomp regeleenheid was defect.
Heb een okkaziepomp gemonteerd. Zelfde resultaat. start niet
Heb al een tweede pomp gemonteeerd . Zelfde probleem.
Heb mazout toevoer tot aan de pomp maar niet verder.
Ik heb mij laten vertelllen dat het ligt aan de sleutel codering, dat die verbonden
is met de pomp. en dat je het contact op de pomp moet loskappen en gewoon een ander
zonder codering monteren. klopt dit???