1.9 D. slaat niet aan, gloeilampje brandt 0,5 sec.

5 reacties

Merk
Peugeot
Model
Partner
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-01-2005 20:15

[24954] Hallo, wij hebben een partner staan met het volgende probleem.

Koud slaat de motor niet aan omdat de gloeibougies geen spanning krijgen. Het gloeilampje gaat ongeveer een halve seconde branden. Gloeirelais slaat dan niet in.

Div. stekkers gereinigd evenals de grote ronde stekker tegen l.v. langsbalk.

Heeft iemand suggesties ?????????????

Alvast bedankt voor de reakties.................Traction.