Geplaatst: 22-08-2007 16:25
[86986]Hallo,
Ik heb hier een seicento staan. de auto wilde niet starten vanmorgen en volgens de anwb bobine'kapot.
Hij wil wel , maar slaat net niet aan en tijdens het starten is het net of de ontsteking verkeerd staat.
Hij klapt namelijk. Bobine's vervangen en nog hetzelfde.
Bougie's vonken, hij krijgt benzine en er zit geen distr,riem op.
als ik de bdp sensor los maak diet hij helemaal niks.
iemand een idee??