Geplaatst: 19-04-2006 16:42
[54397] Hallo,
Ik heb hier een Vw Jetta van 1991 1.6.
Het dimlicht werkt niet, ook blijft hij niet op grootlicht staan.Nu heb ik op het stuurcontact van het x-relais gemeten maar hier krijg ik geen spanning?
wie kan mij verder helpen?