2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 18-01-2004 15:53
hallo wie weet waar een motorloopsignaal van een t4 2.5 tdi bj 2000 102pk weg te halen is behalve bij de dynamo dit om te gebruiken voor het aansturen van een scheidingsrelais om een 2e accu op te laden.