Geplaatst: 15-01-2006 17:52
[46973] Hallo, ik heb het probleem met een Nissan Sunny dat deze niet aanslaat met starten...Diverse metingen verricht en het massa signaal bij de injector ontbreekt! Is er iemand die dit misschien eerder mee heeft gemaakt?
verdere info:
2e kerstdag deed hij exact hetzelfde, na een paar uur wachten deed hij het ineens weer. Nu is hij niet meer aan de gang te krijgen. Ik heb de onsteking al verwisseld met die van een andere omdat ik et vermoeden had dat het toerental van de ECU daarvandaan komt.
Als iemand misschien een schema heeft van zo'n motormanagement systeem zou ik ook al een eind verder komen.
B.v.d. Nico