Blauwe rook

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-04-2006 18:06

[54849] Hoi, een client meldt veel blauwe rook als hij bergaf rijdt en op de motor remt.

Is dit een gekend probleem bij deze TDI motor ? Turbo defect ? Motor heeft wel al 235000 km gelopen. En nu een olieverbruik van 0.5L op 7500 km wat niet echt veel is. Iemand suggsties ? Alvast bedankt.