Airbag controle lampje blijft aan

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
A-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-02-2005 13:12

[25329] Bij deze 170cdi gaat het cotrolelampje aan als je het contacht aanzet na een paar seconden gaat het uit en dan na ongeveer 10 seconden gaat het weer aan. Ook knippert het cotrolelampje op de middenconsole. Uitlezen met autocom geeft foutcode 37 = onbekende fout.

Dit is volgens de vorige eigenaar gekomen na het vervangen van de accu.

Wie weet raad ?????

Gr Dirk