Geplaatst: 30-12-2007 23:04
[95847]Probleem,
Ik heb een bmw 320 uit 2000 100kw
als ik in de 5de versnelling vanaf 110 km ga acceleren dan komt er een brom uit mijn cardan lijkt wel
als eerste wil ik de olie er uit laten lopen en kijken of ik wat narigheid eruit zie lopen,
maar weet iemand wat voor olie er in gaat ik denk zelf gewoon 80w90 maar weet het niet zeker en of is het probleem bij iemand bekend!!!