loopt slecht

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-01-2006 22:15

[47146] Geachte lezers,

we hebben hier een VW polo sdi staan die soms slecht start en soms op 3 cil loopt en dit vooral doet als je een paar keer achter elkaar gas geeft,geen stooringen aan wezig,gloeispiralen goed,en met vag-com de verstuivers met elkaar vergleken en deze zitten binnen de waardes, geen lekages,nu hoorde ik dat er veren in de pomp gebroken kunnen zijn,zou dit kunnen met deze storing,en kan ik de pomp zo los maken en kijken of heeft er nog iemand anders een idee.

Groetjes,

Hans