Geplaatst: 19-01-2006 21:31
[47302] Ben bij deze wagen bezig de pakking te vervangen tussen cilinderkop en blok.Bij verwijderen van de cilinderkop zijn de losse cilinderbussen +- 1 cm mee naar boven gekomen. Heb deze kunnen terug plaatsen maar nu is mijn vraag zitten deze bussen rechtstreeks op het motorblok zoals 2pk en kever vroeger of zit hier ook een pakking of rubber tussen .