Geplaatst: 04-05-2006 15:57
koude start wil de motor niet aanslaan , na slepen slaat hij aan maar loopt alleen stationair ,smoort bij gasgeven als motor warm is is alles goed .
nou weet ik dat de stekker van de gasklepstelmotor op de injector heeft gezeten .........................en de stekker van de injector heeft op de gasklepmotor gezeten ( verkeerd gemonteerd) ik vermoet dat de computer defect gegaan is hierdoor
wie heeft dit vaker meegemaakt
vonkt goed krijgt benzine ( te veel ) waarde koelvl temp is 2Kohm dus ook goed
nogmaals ik vrees voor de ecu !!!