Geplaatst: 02-05-2006 17:51
motor slaat soms( bij wachten voor een stoplicht) spontaan af. gaat niet eerst raar lopen of zo, maar stopt er pardoes mee. bij opnieuw starten slaat hij ook ogenblikkelijk weer aan. verder loopt ie tijdens het rijden prima, houd niet in of zoiets. meting gegevens gedaan, stappenmotor uitgebouwd en gereinigd, beide echter zonder resultaat. iemand misschien een idee wat dit zou kunnen veroorzaken?
ps: auto is van mijn zus dus ik zit ermee.
grt, harry