2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-02-2005 9:36
[25501] Weet iemand wwar ik het snelheidssignaal kan oppakken voor de inbouw van een navigatiesysteem. Of zit dit wel in de iso-stekker van de radioaansluiting.