Geplaatst: 20-12-2007 16:36
[95174]dag iedereen
Ik heb een peugeot 307 hdi waarvan ik de egr-klep zou willen uitschakelen, om minder vervuiling te hebben in de motor, zal er iets moeten veranderd worden aan de software ( zal dit anders storingen geven)emissienorm l5 euro 4.De buis met de ugr-klep in komt toe aan de achterkant van de cilinderkop, mag ik hem daar afsluiten met een inoxs plaatje en de klep verder zijn werking laten doen of zou ik hem beter afsluiten voor de ugr-klep zodat er geen uitlaatgas meer bij de klep kan. Wie kan me helpen... waar zitten de rappe techniekers!!!!