Geplaatst: 26-01-2004 21:02
Hallo
hier het volgende: saxo 1.4 van klant al verschillende keren bij verschillende dealers in de buurt geweest voor het volgend probleem, tekens zonder resultaat.
:Bij het starten om het even welk moment, en om het even welke omstandigheden, gaat het stationair toerental direct tot 2200 tpm
al eens 1 maal per week en soms 2 tot 3 keer per dag, en er zijn dagen soms weken dat alles normaal is en motor perfect loopt.
Ik moet wel zeggen, volgens klant dat de probemen steeds korter opmekaar volgen de laatste tijd.
Ik zelf heb bij uitlezen van van computer op het moment van de storing zelf, niets kunnen vinden ( GEEN STORING op display )
IK moet er wel bij vertellen dat, wanneer de storig zich voor doet ook stotteren en soms ook stilvalt tijdens het rijden.
Ikzelf denk dat ik het moet gaan zoeken ,debiet benzine !
Hebben jullie soms raad?????
Groeten Raf.