geen toegang motormanagment

7 reacties

Merk
Peugeot
Model
306
Type
Onderwerp
Motorcode
20 HDI
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-05-2006 15:37

[55596] Heb een 306 BREAK van 6/01 waarvan het storingslampje brandt en krijg geen communicatie opgebouwd met het stuurapparaat.

Zekeringen ok,motor start en draait goed,in de obd stekker heb ik massa en voeding echter op klem 7&15 (k&l-lijn) meet ik niets. Volgens schema zou de ECU één grote stekker hebben,maar in dit voertuig zit er een ECU met 3 stekkerblokken,het betreft hier een Bosch EDC 15C2.

Weet iemand of deze reeds via can bus werkt? Op plaats 7 in obd stekker bevindt zich een oranje draad, op 15 een lichtblauwe, weet iemand wat ik hierop normaal zou moeten meten?

Mvg

Marc