Geplaatst: 26-01-2004 22:09
[8912] Mijn distributieriem is gebroken bij 108.000 km, schade ca. 2.000 hele euro's. In het serviceboekje staat dat deze vervangen moet worden bij 120.000 km. Intern bij Alfa schijnt dat deze vervanging is teruggebracht naar 60.000 km. Ik ben niet bij een Alfa dealer in onderhoud.Heb ook geen mailing gehad van Alfa over deze materie! Wie kan mij inlichten betreffende de stappen die ik moet ondernemen om de schade te verhalen op de Alfa-importeur, en of dat uberhaupt mogelijk is!