Turbodruk

2 reacties

Merk
Audi
Model
TT
Type
Onderwerp
Motorcode
APX
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-05-2006 16:53

[55823] Bij een TT motor APX 225 pk loopt de turbodruk te hoog op. Stekker van N75 los, normaal is de druk dan mechanisch begrensd op 0,5 bar maar nu krijg ik ruim 1 bar overdruk. Ik heb het staafje van de drukdoos losgeschroefd en wastegateklepje vastgezet in helemaal open stand, die staat nu verder open dan hij normaal zou kunnen met de drukdoos aangesloten. Maar boven 5000 toeren stijgt de druk weer gewoon naar 1 bar overdruk. Iemand een idee?