Geplaatst: 29-01-2004 22:38
[9018] Heeren monteurs,
We hebben een passat quatro die als we 80km rijden in zijn 4 een brommend geluid maakt achter in,de andere versnellinge doet hij het ook wel maar minder,bochten maken maakt geen verschil,alleen als je de koppeling intrapt of hem in zijn vrij zet is hij stil.Iemand hier ervaring mee.
Hans