Geplaatst: 27-12-2007 15:30
[95595]hallo
ik heb hier een lt 28 van 1996 van het oude model.
deze springt slecht aan
compressie is goed de gloeibougies zijn goed en zelfs nog ingebouwd gecontroleerd met de verstuivers eruit dus worden ook aangestuurd.
tevens beide temperatuur sensors vervangen.
met vr gr Willem