Geplaatst: 24-12-2007 22:02
[95459]Hallo,
de rechter achterportier is niet meer open te krijgen....C.V. werkt nog wel dus knopje om deur opslot te doen gaat nog wel omhoog en omlaag zoals het hoort maar het portier is zowel van binnen als van buitenaf niet open te krijgen. lijkt net alsof het portier op kinderslot staat maar is dus ook niet van buitenaf open te krijgen.
Heeft iemand een mannier om de deur alsnog open te krijgen zonder dat de deurbekleding van binnen weggesloopt dient te worden?
alle tips zijn welkom......
......Alvast fijne dagen toegewenst aan alle problemcar-gebruikers !!!!
gr. peter