Geplaatst: 11-02-2005 22:19
betreft een p307hdi (dw10ated) auto gaat af en toe in noodloop (lampje gaat branden) en heeft dan totaal geen vermogen meer. geeft dan storing drukregelaar, regelaar nog aktief bij afzetten van de motor. losse regelaar is vervangen(bosch). hd-pomp is vervangen. bedrading tussen ebe en regelaar is vervangen. iemand nog ideen?
m.v.g.harry