Geplaatst: 27-12-2007 18:25
[95616]Wanneer de auto koud is loopt de motor op 2/3 cilinders en slaat af, wanneer de motor even gelopen heeft (minuutje) is dit over.
Wanneer cpu uitgelezen wordt geeft ie aan dat er vonkoverslag is. Dis bobine's en kabel reed vervangen
Wie gan mij helpen??