Geplaatst: 21-12-2005 16:03
[45080] Auto slaat koud slecht aan, gloeiers zijn pas vervangen, brandstofslangen goed, retour slangen vervangen en terug loopklepje in brandstof leiding gemonteert. Auto gloeit wel maar als het koud is moet je een paar keer starten voor hij aanslaat.Wie kan mij helpen?