1.8d slaat koud slecht aan

4 reacties

Merk
Ford
Model
Courier
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-12-2005 16:03

[45080] Auto slaat koud slecht aan, gloeiers zijn pas vervangen, brandstofslangen goed, retour slangen vervangen en terug loopklepje in brandstof leiding gemonteert. Auto gloeit wel maar als het koud is moet je een paar keer starten voor hij aanslaat.Wie kan mij helpen?