Geplaatst: 10-05-2006 22:39
Wij krijgen morgen deze 306 1.4 'gewoon' op benzine. Deze slaat steeds af bij het intrappen van de koppeling. Nu hebben wij al diverse keren het gasklephuis compleet gereinigd en 2 wkn terug hebben wij ook stationair motor vernieuwd maar euvel nog steeds niet verholpen.
Iemand nog een tip?
René