Geplaatst: 21-12-2005 16:20
Heren en dames techneuten
Ik heb sinds enige tijd last van de niet goede werking van de
automatische choke.
Auto start ok als deze koud is.
Maar zodra de motor op bedrijfstemp is begint deze te stotteren
en valt af.
Daarna meteen starten en ok.
Verdere tijd geen enkel probleem meer
Wie weet hoe de aut choke werkt
Er zit wel een voeler in mijn waterpomp waar 3 slangetjes op
uitkomen.
Wat doet deze sensor??
Ik heb er al een bus carb cleaner doorheen gespoten en geeft
geen verbetering
Motor is 1.6 met normale carb ( geen EFI)
mvg peter