Geplaatst: 26-01-2004 23:16
scenic loopt op 3.5 cilinders te hameren.
mist op cilinder 1 compressie +/- 30%.
kleppen zaten onder kool verweiderd,koop op druk laten testen,kleppen gesteld,verstuivers uitgewisseld,zuiger niks aan tezien.
geen verbetring.
na 1.5 min is hij goed en doet dan weer raar na een nacht staan.