Geplaatst: 10-05-2006 23:02
[55849] hallohallo
ik heb hier een golf gti 8v 82kw van 87
de auto slaat slecht aan
als hij loopt moet ik gas houden ±2500 toeren
alles boven de 2500 toeren is goed
tussen de 1500 en de 2000 toeren loopt hij slecht
onder de 1500 toeren valt hij uit
dan zijn de bougies zeik nat
en wil hij de eerst volgende 3 uur niet weer aan slaan
heeft er imand nog tip's
bij voor baat dank
gosse bergsma