8 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-02-2004 19:55
[9132] Is het misschien mogelijk om stand verwarming in te bouwen van de al bestaande standverwarming die onder de wagen al zit zo ja hoe en wat heb ik allemaal nodig.