Geplaatst: 03-02-2004 13:34
Deze auto slaat af en toe niet aan 1x in de maand of zo . maar als de bestuurder het na b.v na 10 minuten weer probeert doet het wel zowel bij koude als warme start module /bobine al vernieuwt relais vervangen etc , ??? wie heeft er een idee