Geplaatst: 22-12-2005 20:16
[45177] Deze fout komt steeds naar voren, eerst al verstopping in vacuumslang naar onderdruk klepje verwijderd, en uitgehaakte onderdruk slang op elektr klep die waste gate regelt weer gemonteerd maar de auto blijft in noodloop gaan.
Intercooler slangen zijn niet gescheurd , kat en turbo zijn net vervangen en het is ongeveer 2 week goed geweest maar nu begint het steeds weer wie weet raad.
Sido Schat