Geplaatst: 22-12-2005 21:11
[45183] Heb een 1.3 12 klepper met labda en kat ,start goed, loopt koud goed,als motor op temp komt gaat hij inhouden met name bij het eerste stukje gas geven. Bougies vervangen(extra op 1.3mm gezet(loopt al beter). Bougiekabels, rotor-verdeler-vacuumn slangen vervangen.
Heb gehoord dat het element wat ook zorgt voor verhoogt toerental stuk kan zijn (werkt op temperatuur koelvloeistof)verhoogt toeren werkt wel.
dit is echter een duur onderdeel. Is dit te controleren?
Wie weet raad?