Geplaatst: 16-05-2006 17:48
[56172] Ik heb hier een volvo V70 waarvan het instrumentenpaneel niets doet . De oorzaak is dat de klant de accu heeft laten leeglopen en de ANWB heeft deze auto overgestart . Sindsdien doet het instrumentenpaneel het niet.
Geeft in Vida geen foutmelding.
Alle massa en stekkerverbindingen langs gelopen.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt ?