Geplaatst: 04-04-2005 10:29
[29174] De weerstand van de rechter gordelspanner blijft, ontdanks het doorsolderen van de stekker, te hoog (4.2 ohm).
De auto heeft geen schade gehad. Om de gordelspanner zomaar te vervangen vindt ik een gok (180,- excl. btw) Heeft iemand dit probleem meer meegemaakt?