Geplaatst: 02-02-2004 23:21
[9178] Ik heb een probleem aan de benzinemeter, de meter blijft op de helftstaan ook als de tank helemaal vol is. We hebben de vlotter de bedrading en t instrumentenpaneel al vernieuwd. Het instrumentenpaneel heeft een boordcomputer. Ook een nieuwe massa bij de tankvlotter, niets wil helpen. Heeft iemand dit eerder meegemaakt of heeft een oplossing? T is trouwens t oude model a6(audi 100 model)