benzinemeter

3 reacties

Merk
Audi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-02-2004 23:21

[9178] Ik heb een probleem aan de benzinemeter, de meter blijft op de helftstaan ook als de tank helemaal vol is. We hebben de vlotter de bedrading en t instrumentenpaneel al vernieuwd. Het instrumentenpaneel heeft een boordcomputer. Ook een nieuwe massa bij de tankvlotter, niets wil helpen. Heeft iemand dit eerder meegemaakt of heeft een oplossing? T is trouwens t oude model a6(audi 100 model)